babababbabaarcelona


Jag tror inte att jag hann berätta att jag åkte till Barcelona. Men det gjorde jag och nu var't jag hemma, mycket trist. För Barcelona, eller Barceloneta där vi bodde var sjuhelvetes underbart. Här kommer en hel drös med bilder, bli inte uttråkade, haha! Kram tussen.




Bror. Det var fantastiskt grymma vågor!









Megaball kÔrka.


Asgrym liten 5årig tös som sprang runt och dansade med sin sjal. Inlevesefull och härlig som fan!




Underbart!


Rätt så grym balkongutsikt.






bror, jag, far.


& sen blev det ju mycket kaffe, och mycket...


...glass. Otroligt god glass!


De dansades på gatorna, jag älskar sånt.


Jag & Jack tog oss en sväng'om.



Sammanfattning: Barcelona är varmt och dyrt. Men fan så underbart! En resa som jag sent kommer att glömma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt fina bilder tjejen!

2009-08-03 @ 19:53:24
Postat av: Petter

Yes håller med den ovanför, GRYMT fina bilder!

Åh hade inte varit helt fel med lite Spanien nu..



Men fyfy på kloningen över ditt ansikte!

2009-08-03 @ 20:54:42
URL: http://sgtsalt.blogg.se/
Postat av: Lo

gillar utsikten, gillar kyrkan, gillar lilltjejen, gillar glassen och kaffet och är grymt avundsjuk på vågorna! det visste du kanske inte putte men vågor är typ det bästa jag vet, så jäävla råligt c: så fy på er.

vad underbart att du har haft det så underbart!

love you bitch, många pussar!

2009-08-03 @ 23:31:11
Postat av: o

Lo, min fina.

Jag har haft det så underbart. Och jag har inte tänkt på honom på hela resan men så slog det mig direkt när jag kom hem. Sjukt jobbigt men ändå väldigt underbart med ett par dagar "i frihet" haha.

Jag saknar dej till tusen, älskareyälskarey.

2009-08-03 @ 23:49:58
Postat av: jennifer,

kyrkan kan vara den vackraste byggnaden som finns. åh, jag hade mer än gärna besökt barcelona. verkar vara en helt fantastisk stad

2009-08-04 @ 11:58:38
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0