håkanHHÅKANHÅKANhååkanhåkanhåkanHÅKAN


jag tror minsan att rubriken säger allt.
håkan hellström igår.
bästa stunden i mitt liv, ja.
jag tror bestämt att han är gud.
det finns inga ord.
han är allt och lite till.
& han är så fruktansvärt jävla awesome.
tack för igår,
tack!
jag har sällan med mig systemkameran på konserter så det blev inga bilder förutom crappy-mobilbilder, vi får se om det dyker upp något under dagen.

åh håkan åh åh håkan.

(och by the way, HURRICANE SATTE PÅ SIG MIN PÄLSMÖSSA)

puss.

Kommentarer
Postat av: Petter

Jävla asgrymt asbäst asfint var det!! :D

Stod i mitten typ 5 meter bak. Hade gärna stått längst

fram men vi var rätt sent ute tyvärr.

(Fan va coolt att han tog på sig din mössa haha!)



Var det du som ropade mitt namn då kanske?

Tyckte att det var någon/några som gjorde det haha.



Åh ja jag vill tillbaka!!

2009-09-19 @ 21:05:42
URL: http://sgtsalt.blogg.se/
Postat av: Petter

sv: Ja det har känts lite som att folk inte

riktigt tyckte att det var så bra som det kunde ha varit.

Jag har ju dock ingen aning om det eftersom det var min första gång.

JAG tyckte iaf att det var en av det finaste kvällarna i mitt liv! :D

Det spelar liksom ingen roll vad andra tycker då ^^



Ha det fint olga =)

2009-09-21 @ 12:08:06
URL: http://sgtsalt.blogg.se/
Postat av: olga

åh, det var fantastiskt, underbart, amazing! så jävla mycket lycka som det kan bli!!



jag saknar det redan!

2009-09-22 @ 20:15:54
URL: http://oceaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0