Dimmer everyday


Hej mina vänner!
Jag är hemkommer från landet, där jag har varit i ett par dagar.
Hemfärden var ju ingen picknick direkt.
För det första var vi i princip insnöade i huset, sen får vi veta att det inte går några bussar över huvud taget på hela Orust. Så farfar får köra oss till Stenungsund där det häpnadsväckande nog kom en buss direkt till göteborg. Efter x antal minuter säger bussföraren följande: Jag har två saker att säga, en bra och en dålig. Den dåliga är att jag vill be er ta på er säkerhetsbältena, och den bra är att jag fortfarande är kvar på vägen. Otroligt lättskrämd som jag är får jag naturligtvis hjärtklappning. (Man har ju läst om bussar som har vält i vinterstormar osv osv.) Ja ja, vi lyckades ta oss till stan i alla fall. Och nu är jag äntligen, äntligen hemma. Å hej, vilken dag va.
I stan hann jag köpa mig ett par boots/stövlar/skor-mojs med kilklack för 500 spass på Din Sko. Assnygga. Dock inga batterier på kameran atm men ni lär få se dom senare.

Nu måste jag dock packa gärnet, för imorn fellas, åker jag till England, Whitby, med min klass. Där jag ska bo inneboende hoa en tjej. Det ska bli skitkul!
Imorn vid 15.00 lyfter planet, på flygplatsen ska vi vara kl ett. So i better move on!

Ni får njuta av lite sommarbilder på min fina kusin Vanja.

Ha en skitbra vecka.

xo






Kommentarer
Postat av: Sofia

Jäkla snö.



Sista bilden är dunderbar!

2010-02-20 @ 21:46:01
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: elin

vilka söta bilder!

2010-02-25 @ 23:02:15
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0