GOTLAND


Väääääääääänner! Förlåt mig, jag har inte uppdaterat på hundra år.
Jag har haft mycket nu på sistone.
MEN NU!
Nu har jag fan i mig slutat grundskolan så jag har all tid i världen till att blogga!
Typ.

Jag befinner mig nu, iallafall, på gotland. Hos våran familjs bästa vänner!
Jag och Vendela sitter på biblioteket och datoriserar oss.
Vi är nämligen på deras landställe så vi tog oss hit endast för att få uppdatera våra facebookstatusar, man känner ju facebookabstinensen efter x antal dagar...

Idag har vi legat och degat på stranden i princip hela dagen, grymt.
Badat har jag också gjort, årets första. Känns fett alltså.

Nu ska vi dock dra oss hemmåt och grilla med våra familjer.

Fan, nu är sommaren ändå här va.

Hoppas ni har det fint!
När jag kommer hem ska jag blogga regelbundet, heeeeh, typ.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0