Jag ville inte vara den som blev kvar.


En senapsgul basker, träörhängen och leenden.





Goddagens!
Jag sitter här och lyssnar på Maggio och ska strax rensa hela min garderob. Skitkul, serri!
Alla mina kläder tycks springa iväg med egna ben och dom liggar säkert där längst inne i klädgröten i garderoben.
Så några kära gamla återseenden blir det säkersäkert ikväll!
Annars rullar det väl påååå.
Skolan är tråkig som vanligt.
Dock håller vi på med 2a världskriget i so:n vilket är grymt. Jag är jätteintresserad av det, vilket är underbart. Äntligen är jag intresserad av ett ämne, haha.
Men nu ska jag dra mig solkatter.

Ha en trevlig torsdagskväll vava.
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Hedda

Du, i så fall får du gärna göra mitt 2:a vk prov imorrn.

2010-03-18 @ 19:52:27
URL: http://thefields.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0