Well, well.


Hej!
Året 2009 är snart över.
Såhär har jag sett ut och detta har jag gjort, typ.
Vissa bilder har fel storlek och så, det får ni leva med!
Enjoy guys.

JANUARI.
Inte många bilder därifrån, jag hade jättekonstigt hår, gick runt i munkjacka och gul fjällräven ryggsäck. Var superbra kompis med Matilda&Josefin och gosade. Satt ihop med min kamera dock!



FEBRUARI!
Fortsatte med min konstiga stil, gosade lika mycket och var fortfarande fastklistrad med kameran.



MARS!

Hade långt ljusbrunt hår och mycket snusnäsdukar, någon klädstil började arta sig och jag satt med mina fina vänner i vårsolen utanför 4gott och var rädd för en jävla massa saker.



APRIL!
Hade fina koftor och mössor. Fotade min bror och älskade våren.



MAJ!
Hade långtlångt hår, blev fotade av Sandra, hade randiga tröjor, mycket eyeliner och kavajer... klippte sedan av mig håret, var på miss li. Hade mycket komplex.





JUNI!
Louise och Siri var dom finaste som fanns, var på picknickfestivalen. Louise var hos mig jättemycket, hon var allt nästan.





JULI!
Mer Louise! Satt ofta nere vid vattnet på min ö och tittade på solnedgången.Var på Gotland med finaste Caz. Blev redigt förälskad över en natt.





AUGUSTI!
Var i asgrymmaste Barcelona. Försökte komma över Gotlandspojken, det gick inte bra. Men Barca var underbart. Det var way out west, det var helt fantastiskt. Såg Arctic monkeys och med klämda revben log vi länge länge länge efteråt. Mitt hår blev brunt, lärde förövrigt känna Ivar.







'


SEPTEMBER!

Fick raklugg.
Var fruktansvärt deprimerad, men blev kär i i en ny pojke.
Även det sket sig, och jag blev ännu mer deprimerad. Festade mycket. Såg finaste Håkan på Liseberg, det fick mig att rycka upp mig.







OKTOBER!
Såg ut sådär. Var på en asgrym fest. Såg fantastiska Jonas Gardell i Domkyrkan.







NOVEMBER!
Var på florence Valentin, blev kär. There for, blev deprimerad. Hår försvann.






DECEMBER!
Blev snygg för första gången på bild på länge.
Kom över pojken, tror jag.



Typ mitt år, i korthet.
Jävlar!

Min jul var förövrigt asgrym.
Idag har jag varit på mellandagsrean och spenderat drygt 800. Grymt.
Bilder kommer kanske.
Nu ska jag lyssna på Amy Winehouse och dricka te.
Puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

det låter ju som ett asgrymt år.

nästan. bortsett från kärlekstrubbelset (haha vilket ord jag kom på där) iallafall. FINT!

2009-12-26 @ 20:32:28
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha matilda är snögg

2009-12-27 @ 01:32:11
Postat av: Sanna

Har du tagit den bilden på håkan????!?!?!? för isåfall är den galet bra! haha :)

2009-12-28 @ 00:38:04
URL: http://c-och-ett-s.blogspot.com
Postat av: Lo

är glad att du finns.

2009-12-28 @ 16:02:37
Postat av: Anonym

visa bilder på vad du köpte, du har finfina kläder!

2009-12-28 @ 18:45:48
Postat av: maja.

du borde inte ha komplex för du är otroligt vacker!

2009-12-28 @ 22:46:21
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: vicky

jättefina bilder!

2009-12-30 @ 18:27:19
URL: http://leavemyfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0